Jdi na obsah Jdi na menu
 


Aktuálně (2018)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

21. 12. 2018 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. 12. 2018 – pravidelné měsíční jednání představenstva BD – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. 12. 2018 – zástupcem E.ON byl proveden odečet elektroměrů BJ a společných prostor

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

29. 11. 2018 – pravidelné měsíční jednání představenstva BD – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

29. 11. 2018 – oprava nefunkčního svítidla ve vchodu Osv. 7 (u výtahu)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

28. 11. 2018 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. 11. 2018 – úklidová firma provedla čištění oken na společných lodžiích

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. 11. 2018 – výměna nefunkčních požárních hlásičů po jednom kusu ve vchodech 6 a 8

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

31. 10. 2018 – byly zahájeny práce na renovaci nátěru podlah na společných lodžiích ve vchodu Osv. 6.

I přes upozornění nebyly vyklizeny lodžie:

- mezipatro 3 (skříňka)

- mezipatro 6 (bedny s jablky)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

31. 10. 2018 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

30. 10. 2018 – provedena podzimní deratizace

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

26. 10. 2018 – pracovníci VaK Vyškov provedli výměnu patního vodoměru v našem domě.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

25. 10. 2018 – pravidelné měsíční jednání představenstva BD – obsah jednání
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. 10 2018 – Na základě požadavku Mgr. Štanclové zajistilo představenstvo BD kontakt na pracovníka, který provádí servis (seřízení) oken – pan Rudolf Leschinger, Brno, tel. 775 335 020Dále Mgr. Štanclová dodala aktuální kontakt na pracovníka, který řeší zasklení bytových balkónů a problematiku s tím související – ing. Radek Konečný, OPTIMI  spol. s r.o., Brno, tel. 722 984 156

Služby výše uvedených pracovníků si každý nájemník řeší a financuje individuálně.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. 10. 2018 – odborná firma provedla označení všech el. rozvaděčů v domě v souladu s platnou ČSN

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

27. 9. 2018 – pravidelné měsíční jednání představenstva BD – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

26. 9. 2018 – proveden pravidelný úklid sklepů; reklamován úklid sklepa Osv. 7 vlevo (špatně vytřeno, pavučiny na okně)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

21. 9. 2018 – zakoupeny nové 9V baterie do požárních hlásičů ve společných prostorách; výměna proběhne péčí představenstva BD ve 39. týdnu

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. 9. 2018 – provedena oprava nefunkčních svítidel ve vchodu Osv. 8 (přízemí u výtahu – žárovka + pojistka; sklep od výtahu vlevo – žárovka + pojistka; 1. patro – pojistka)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. 9. 2018 – provedena periodická kontrola hydrantů a hasicích přístrojů firmou Hasko, doplnění odcizeného HP ve vchodu Osv. 6, montáž skříní na HP v 8. patrech domu, označení všech hydrantů v domě. Byly doplněny bezpečnostní nálepky ("Schody vlevo dolů" a "Tento výtah neslouží k evakuaci osob") a požární poplachové směrnice.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. 9. 2018 – na základě opakovaně spálených žárovek a pojistek ve svítidlech v suterénu Osv. 7 a 8 a vyhození hlavních jističů ve společných prostorách byla objednána kontrola elektroinstalace ve společných prostorách

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. 9. 2018 – oprava nefunkčního svítidla (žárovka + pojistka) v přízemí u výtahu Osv. 7 (nahlásila Mgr. Štanclová)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. 9. 2018 – převzato účetnictví za rok 2017 k uložení do archivu BD

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. 9. 2018 – objednána oprava nahlášených závad na topení (Osv. 7 – byty č. 3 a 11) u firmy VYTEZA; předpokládaný termín provedení je 38. týden

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. 9. 2018 – představenstvo BD upozornilo úklidovou firmu na dodržování smluvních podmínek o provádění úklidu v dopoledních hodinách

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. 9. 2018 – firma VYTEZA, s. r. o. zaslala "Upozornění na zahájení otopné sezóny – pravidla pro zahájení vytápění" (vyvěšeno do vitrín ve všech vchodech)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1. 9. 2018 – oprava nefunkčního světla ve sklepě vlevo ve vchodu Osv. 7 (upozornila p. Štanclová)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

31. 8. 2018 – oprava hlavního uzávěru plynu (závada z revizní zprávy)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

30. 8. 2018 – pravidelné měsíční jednání představenstva BD – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

29. 8. 2018 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

27. 8. 2018 – dokončen nátěr rozvaděčových skříní ve všech vchodech a předány univerzální klíče o nových zámků všem členům představenstva BD

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

23. 8. 2018 – vyvěšena informace o plánované opravě HUP dne 31. 8. 2018

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. 8. 2018 – na upozornění p. Krále a p. Štefkové byla řešena kapající voda v úklidové místnosti ve vchodu Osv. 8

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

26. 7. 2018 – pravidelné měsíční jednání představenstva BD – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

25. 7. 2018 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

28. 6. 2018 – pravidelné měsíční jednání představenstva – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

27. 6. 2018 – pravidelní měsíční úklid sklepů včetně umytí všech dveří

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

22. 6. 2018 – oprava nefunkčního světla Osv. 7 (v přízemí u výtahu)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. 6. 2018 – na základě usnesení ČS byl zrušen účet BD u Komerční banky

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

31. 5. 2018 – pravidelné měsíční jednání představenstvaobsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

30. 5. 2018 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. 5. 2018 – byla instalována světla do prostorů "před úklidové místnosti" ve všech vchodech našeho domu

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. 5. 2018 – do dnešního dne nebyla uplatněna žádná reklamace VSL 2017 => přeplatky budou členům BD vyplaceny do konce měsíce května 2018

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

25. 4. 2018 – objednána montáž světel do prostorů "před úklidové místnosti" ve všech vchodech (úkol uložený představenstvu na jednání ČS 24. 4. 2018)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

25. 4. 2018 – oprava nefunkčního výtahu SDR Šenop ve vchodu Osv. 8

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

24. 4. 2018 – p. Bártová nahlásila zaseknutý výtah ve vchodu Osv. 8.

Nahlášeno SDR Šenop. Zprovoznění bude řešeno 25. 4. 2018 ráno, protože se s největší pravděpodobností jedná o souvislost s úplným vybitím záložního zdroje v době „bez elektřiny“ ve společných prostorách od nedělního odpoledne do pondělního dopoledne a mohlo by dojít k opětovnému „zaseknutí“.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

24. 4. 2018 – oprava nefunkčního světla u výtahu v přízemí ve vchodu Osv. 8

Zjištěna pravděpodobná příčina "vyražených" jističů výtahu a světla ve společných prostorách vchodu Osv. 8 – amatérsky, špatně a nebezpečně opravená pojistka kusem drátu, který se nepřetavil.

TAKTO OPRAVDU NE!!!

TAKTO OPRAVDU NE!!!

TAKTO OPRAVDU NE!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

23. 4. 2018 – ráno G. Haládikem a N. Korolkovovou nahlášena od předchozího dne nefungující elektřina ve společných prostorách a výtah ve vchodu Osv. 8; závady nahlásil Ing. Jelínek správci, odstraněno dopoledne téhož dne

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. 4. 2018 – na základě vyhlášky města Vyškova byla v našem domě provedena jarní deratizace

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. 4. 2018 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. 4. 2018 – rozesláno (rozdáno) VSL 2017

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

29. 3. 2018 – pravidelné jednání představenstva BD – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. 3. 2018 – výměna žárovky Osv. 7 (u výtahu)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. 3. 2018 – výměna žárovky Osv. 8, 8. patro (nahlášeno 7. 3. 2018)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Od 5. března 2018 po dobu cca 5 týdnů bude probíhat malování společných prostor našeho domu (kromě sklepů).

Předpokládaný rozsah a termíny provedení prací:

  • Od 5.3.2018 bude ve všech vchodech probíhat příprava na malování, tj. opravy stěn (sádrování děr), opravy obkladů stěn (sokl u podlahy) atd.
  • Samotné malování předpokládáme od 12.3.2018, a to přibližně týden na jeden vchod
  • Souběžně s malováním bude probíhat oprava dvířek rozvodných skříní (výroba nových ke skříním v suterénu)
  • Na malování plynule naváže natírání rozvodných skříní (předpokládáme od 2.4.2018)

Představenstvo BD vyzývá všechny obyvatele domu k odstranění všech věcí (botníků, obrázků, květin, obuvi atd.) ze společných prostor. Jedná se o nezbytnou podmínku zahájení prací. V případě nesplnění tohoto požadavku bude zajištěno vyklizení před malováním cestou správcovské organizace Vrtílek, s. r. o.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ve dnech 27. – 28. 2. a 2. 3. 2018 byla provedena postupná oprava (výměna) uzávěrů vody na jednotlivých stoupačkách ve sklepech našeho domu.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

27. 2. 2018 – objednána oprava nefunkčních světel (výměna svítidel) nad zadními dveřmi Osv. 6 a na společné chodbě v 7. patře Osv. 8; předpokládaný termín opravy je 5. – 6. 3. 2018. Svítidla byla vyměněna 6. 3. 2018.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

22. 2. 2018 – proveden pravidelný úklid sklepů včetně umytí dveří jednotlivých sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

22. 2. 2018 – pravidelné jednání představenstva BD – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. 2. 2018 – dokončeno odstranění staré kabeláže z el. rozvodných skříní ve společných prostorách

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. 2. 2018 – firmě Vrtílek, s. r. o. bylo odesláno roční vyúčtování dodávek tepelné energie za rok 2017 dodané firmou VYTEZA, s. r. o. jako jeden z podkladů k provedení VSL 2017

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Od 8. 2. 2018 bude probíhat čištění elektrických rozvaděčů ve společných prostorách domu od staré kabeláže

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. 2. 2018 – odesláno vyúčtování zálohové a srážkové daně za rok 2017 Územnímu pracovišti ve Vyškově (Finanční úřad pro Jihomoravský kraj)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. 2. 2018 – prostřednictvím správce byly odeslány doplňující dokumenty OR

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. 2. 2018 – výměna prasklé žárovky a pojistky ve světle u výtahu v suterénu ve vchodu Osv. 7

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

31. 1. 2018 – proveden pravidelný úklid sklepů včetně umytí dveří jednotlivých sklepů

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

25. 1. 2018 – pravidelné jednání představenstva BD – obsah jednání

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. – 16. 1. 2018 – rekonstrukce podlah ve společných sklepních prostorách

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Komentáře

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář