V pátek 25. 2. 2022 byly uklizeny sklepy v našem domě. Dnes, 2 dny po úklidu, jsem v levém sklepě vchodu 8 zjistil, jak si někteří obyvatelé našeho domu váží práce druhých.
Lidi, vzpamatujte se, prosím. Uklízečka není vaše služka!!!
Sklepy v této části mají BJ 8, 10 a 12.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jak správně používat termostatické hlavice?
Termostatický ventil je zařízení, které zajišťuje příjemnou a stálou teplotu v místnosti podle nastaveného stupně. Jednotlivé stupně na termostatické hlavici určují teplotu.
Zde je orientačně napsáno (každý výrobce má trochu jinak), co by měly jednotlivé stupně znamenat:
stupeň 1 - 14 až 16°C
stupeň 2 - 16 až 20°C
stupeň 3 - 20 až 23°C
stupeň 4 - 23 až 25°C
stupeň 5 - 25 až 28°C
Pokud termostatická hlavice obsahuje i stupeň 0, jedná se o značení úplného uzavření. Termostatická hlavice je vybavena snímacím elementem, který je vysoce citlivý na změny tepla. Na principu roztažnosti snímacího elementu hlavice reguluje průtok média v topném tělese.
Například: hlavici máte nastavenou na stupeň číslo 3 a v místnosti je 24 °C = radiátor musí být studený.
Převzato z www.radceprosvj.cz.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Představenstvo BD dostalo podnět – kapající voda z květináčů a klimatizací
Upozorňujeme všechny obyvatele domu, aby dávali pozor při zalévání květin na přelití. Při používání klimatizací prosíme zabezpečte tzv. „suchý chod“, aby nedocházelo k zatékání vody a následné korozi balkónů a panelových spojů.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Představenstvo BD upozorňuje všechny obyvatele domu na zavírání vchodových dveří.
- Vchodové dveře u schránek je potřeba za sebou (po průchodu) kontrolovat, protože při maximálním otevření zůstávají automaticky zajištěny.
- Pokud si zadní vchodové dveře zajistíte, po použití zkontrolujte odjištění, aby nezůstávaly otevřené.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Představenstvo BD na svém pravidelném jednání řešilo stížnost úklidové firmy na opakované odkládání odpadků do krabic na letáky, tentokrát:
Osvobození 6 – plechovky od piva
Osvobození 7 – konvička
Na základě výše uvedeného představenstvo BD důrazně žádá všechny obyvatele domu, aby své odpadky vyhazovali do popelnic vedle domu. Krabice u schránek slouží výhradně pro odkládání letáků ze schránek. Uklízečka není ničí služka.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sousedé ve vchodu Osvobození 7 stále považují paní uklízečku za služku.
Starý hrnec a kus dřeva do krabice na papír určitě nepatří!!!
11. 5. 2019, Osv. 7
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vážení sousedé, nebuďte líní odnést si své odpadky do popelnice. Uklízečka není vaše služka.
4. 1. 2018, Osv. 7
3. 12. 2017, Osv. 7
Krabice u schránek slouží k odložení letáků, ne k odkládání papírových krabic, plastových obalů nebo dokonce odpadků.
Komentáře
Přehled komentářů
Za nastaveni Vám děkuji.30s vzhledem k tomu ze svetla malo reaguji na pohyb jiz staci.
Proč se namůžu dostat do vchodu?
Bárdy, 27. 1. 2011 10:43
Byl jsem minulý týden v pátek 21.1. 2011 zkontrolovat stav bytu a vybrat schránku plnou letáků a světe div se, nedostal jsem se do vchodu. Tedy obrazně. K otevření dveří jak zadních tak i předních jsem použil klíč. Ten bohužel po zastrčení do zámku nejde otočit, takže jsem se do vchodu dostal pouze díky čipu. Bylo mi řečeno, že tyto problémy již přetrvávají delší dobu i u jiných obyvatel vchodu č. 8. Proč se tedy neřeší?
Jen tak mimochodem byl jsem v bytě opět v pondělí a problém se opakoval.
Re: Proč se namůžu dostat do vchodu?
Petr Jelínek, 27. 1. 2011 21:20
Je od Vás hezké, že nám pokládáte tuto otázku téměř po týdnu od doby, kdy jste zjistil závadu.
1. Odstranění závady nemůžeme řešit, když o ní nevíme.
2. V každém vchodu bydlí jeden člen představenstva, který řeší problémy daného vchodu.
3. Osobně jsem vzal záložní klíč od vstupních dveří do vchodu Osvobození 8 a bez jakéhokoliv problému otevřel zadní i přední vchod tímto klíčem.
Závěr: zkontrolujte si, prosím, zda k odemykání dveří používáte správný klíč.
Oprava světla
Petr Jelínek, 28. 9. 2010 18:18
Záruční opravu světla v 9. podlaží vchodu 7 jsem vyžádal u firmy, která prováděla rekonstrukci elektrointalace. Oprava bude podle vyjádření firmy provedena 2. 10. 2010 od 8.00 hod.
Prosím obyvatele domu, kterých se to dotýká, o trpělivost. Děkuji
Re: Oprava světla
Ligocki R., 29. 9. 2010 8:04Kdybych nebyl trpělivý, už dávno bych to světlo vyměnil třeba za petrolejku. Ale zajímalo by mě, která firma si dovolí takové nekorektní jednání a proč jí byla taková zakázka zadána. Světla made in China u mně nevzbuzují důvěru.
Re: Re: Oprava světla
Petr Jelí nek, 29. 9. 2010 9:46
Chápu, že je velmi nepříjemné, když si člověk musí "svítit očima".
Dle smlouvy o dílo je záruka na závady, které se vyskytnou, 24 měsíců. Bohužel vztahy mezi právnickými osobami se řídí Zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, který nestanovuje žádnou lhůtu pro vyřízení reklamace. Máme však zkušenost, že firmy vzniklé závady odstraňují zpravidla do týdne až 10 dnů.
K namontovaným svítidlům: jedná se o svítidla, která si nechává firma PANLUX s.r.o., Kladruby 108, 415 01 Teplice, Czech republic vyrábět na zakázku v Číně, ale podle vlastních požadavků. Není to tak, že by nakupovala to, co jim výrobci nabídnou. Dotazem u zmíněné firmy jsem také zjistil, že v Česku bohužel neexistuje výrobce, který by splnil jejich zadávací požadavky a výrobní zakázku přijal. Tolik k objasnění uvedené problematiky.
kolárna ve vchodu č. 6
Zouharová, 16. 9. 2010 8:36Mám podobnou zkušenost s nezamykáním dveří od sklepa a od kolárny. Do této kolárny chodím každé ráno. Dveře do sklepa nejsou zamčeny skoro nikdy a před 14 dny byly dveře do kolárny ponechány otevřené (domnívám se, že přes celou noc).
Kauza kolárka
Franta Tobolík, 15. 9. 2010 22:54
Chci se se všemi spolubydlícími podělit o můj dnešní zážitek v jedné z kolárek našeho vchodu č. 6. Včera před půlnocí jsem zjistil, že mám prázdné zadní kolo, dnes večer jsem si vzal náhradní duši a příslušné nářadí k opravě a vydal jsem se do kolárky, která vznikla z bývalé prádelny. Když jsem chtěl sundat plášť, tak mi zajely prsty do pláště a já zůstal jako opařen civět do neskutečné džuzny!!! Cca 7 cm rovný ostrý řez pláštěm i duší jsem znal dosud jen ze západních filmů.
Pak jsem si začal připomínat další události: kolo jsem dal do kolárky včera těsně po 19 hodině a něco před půlnocí již bylo prázdné; cca před týdnem jsem našel prázdné přední kolo, které po dofoukání drží stejný tlak doposud; nedávno jeden ze spolubydlících upozorňoval na nutnost zamykání sklepa a kolárky, ale zbytečně - i já naleznu několikrát týdně kolárku či sklep, popřípadě obojí, nejen nezamčeny, ale často s otevřenými dveřmi dokořán!!!
Taky mne napadlo jestli má někdo v našem vchodě něco proti mé osobě nebo jsou to jen divné náhody??? Nebo se k nám někdo divný nově přistěhoval? Nebo se někdo z dosavadních spolubydlících pomátl na rozumu?
Měli bychom si všichni více všímat, kdo do této kolárky chodí, neboť nejedná-li se o cílenou mstu, může se stát obětí kdokoliv další v této nebo jiné kolárce ...
Oprava "brano"
Petr Jelínek, 6. 8. 2010 8:48
5. 8. provedla dodavatelská firma kontrolu rozbitého "brano" u dveří zadního vchodu sídl. Osvobození 621/8, Vyškov a zjistila, že poškození bylo způsobeno úmyslně. Oprava byla provedena na náklady BD.
Jsem přesvědčen, že "brano" poškodil někdo z obyvatelů vchodu 621/8 nebo jejich návštěv.
Pokud tyto vandalské projevy budou pokračovat, bude muset představenstvo BD přistoupit k opatřením, která vyvedou tyto vandaly z anonymity (např. kamerový systém).
Oprava "brano"
Petr Jelínek, 4. 8. 2010 19:43Dne 28. 7. 2010 jsem požádal o provedení záruční opravy "brano" u dveří zadního vchodu sídl. Osvobození 621/8, Vyškov. Záruční opravu bude řešit dodavatelská firma.
Zničené blokování dveří
Petr Jelínek, 22. 4. 2010 17:49
Dnes ráno jsem si všiml otevřených dveří vchodu 6. Když jsem chtěl odjistit blokovací kolík zjistil jsem, že někdo dveře zablokoval tak důkladně, že nejdou odjistit a zavřít. Po chvíli se mi to povedlo, ale blokovací mechanismus je již poškozen.
Žádám všechny obyvatele domu, kteří zajišťování dveří používají, aby vchodové dveře do domu nechávali otevřené jen na dobu nezbytně nutnou a poté odjistili blokovací kolík a dveře zavřeli.
Pokud budou dveře zavřeny přes odpor blokovacího kolíku dojde k poškození zavíracího systému. Následná oprava je pak otázkou výdaje několika tisíc korun (ověřeno u montážní firmy).
RE: p. Veselá
Petr Jelínek, 19. 4. 2010 21:45
Po tom, co všechno jsem za poslední rok viděl přede dveřmi některých bytů (ve všech vchodech) jsem přesvědčen, že kdybychom řešili úklid vlastní péčí, vypadalo by to v domě hůře než v prasečím chlívku.
Když mají někteří obyvatelé domu zálibu v ukládání odpadků a věcí, které se jim v bytě nehodí, přede dveře bytu, s výmluvou, že až půjdou ven, tak to vynesou, pochybuju o správnosti této cesty.
Myslím si, že kdyby si každý vyzkoušel alespoň jednou uklidit ne své patro, ale celý dům, rázem by si vážil práce p. Ďurianové.
Dokud nebudeme všichni chodit s otevřenýma očima a zajímat se o dění v domě, bude to často vypadat, jako by se úklid ani neprováděl. Osobně jsem se přesvědčil o tom, že dveře vchodu č. 8 jsou nejšpinavějšími dveřmi našeho domu. Ráno 15. 4. jsem zjistil, že je nějaký dobytek zaprasil blátem a otiskl zablácenou pneumatiku svého kola. O skle ani nemluvím.
diskuse na volné téma
Hana Veselá, 19. 4. 2010 21:18Po pročítání příspěvků o provedeném úklidu v domě bych byla pro to, aby si každý uklízel sám své patro a jednou za 16 týdnů společné prostory. Dříve to tak bylo a byl větší pořádek než je teď. Myslím, že by se takových lidí našlo více.
Upozornění
Vlček M., 18. 4. 2010 19:00
Vážení,
věnujte zvýšenou pozornost cizím osobám, které se pohybují v PD. Dnes v noci došlo k poškození (vykradení) sklepů č.5 a č. 16 (vchod 6). Dškuji.
Nepořádek v kolárně
Ligocki R., 12. 4. 2010 7:22Vrátil jsem se z dovolené a v kolárně (č.p.7) jsem nemohl vyprostit kolo. Ta ,,hromada", co tam někdo způsobil, dává za pravdu, že si někteří z nás neváží ani práce, ani majetku jiných. Co je vůbec s tou slibovanou druhou místností pro sedmičku? Nebo se vrátíme zpět do původních prostor?
Pomalovaná fasáda
Petr Jelínek, 11. 4. 2010 12:52
Dnes jsem při prohlídce domu zjistil, že je obyvatelům našeho domu zatěžko hlídat si vlastní děti. U vchodu č. 8 je na dvou místech pomalovaná fasáda modrou křídou a stejně barevná čára je i na stěně uvnitř domu ve vchodu č. 8.
Lidi, uvědomte si, že čím méně se bude každý z nás starat o dění v domě a v jeho bezprostřední blízkosti, tím více nás to bude všechny stát.
VYZÝVÁM VÁS – choďte s otevřenýma očima a nebojte se upozornit toho, kdo ničí NÁŠ DŮM, aby to nedělal. Pokud si nebudeme dům hlídat všichni, nemá snaha představenstva a kontrolní komise o jeho zvelebení žádný smysl.
Deratizace - upozornění
Vlček M., 8. 4. 2010 16:44Firma F.A.D. s.r.o. dnes provedla ve všech vchodech PD povinnou cyklickou deratizaci.
poděkování
Chmelař Oldřich, 6. 4. 2010 19:05Tímto bych chtěl poděkovat panu Jelínkovi za příkladný přístup k práci v představenstvu za jeho obětavost.Připomínky některých nájemníků jsou opravdu směšné pokud si někdo neumí vyměnit žárovku nemohu to pochopit.Jestli na ni nemá já mu ji rád věnuji.
RE: p. Zahradníčková
Petr Jelínek, 4. 4. 2010 12:21
Souhlasím s Vámi, že jde o náš dům a ve svém příspěvku jsem pouze konstatoval skutečnosti a fakta mně známá.
Nevidím větší důvod, proč bych měl víkend trávit procházením celého domu. Dosud jsem si myslel, že pokud je v představenstvu BD zástupce z každého vchodu, je to právě proto, aby řešil kromě společných problémů celého domu i problematiku svého vchodu.
Myslím si, že vůbec nic nebrání p. Zápotockému upozornit úklidovou firmu na nedostatečně provedený úklid (já i p. Vlček to běžně praktikujeme). Aby však toto upozornění bylo skutečně objektivní a konkrétní, musí být kontrola provedena bezprostředně po provedení úklidu a ne až za několik hodin či dokonce dnů. A už vůbec není vhodné řešit připomínky k úklidu stylem „jedna paní povídala“ nebo obecným výrokem „úklid byl proveden špatně“.
Osobně jsem se přesvědčil o tom, že mnozí obyvatelé našeho domu si jen velmi málo váží práce druhých, z jejich chování se vytratila ohleduplnost a tolerance. Přede dveřmi opakovaně nechávají ležet např. pytle s odpadky, láhve, krabice apod. (nejen v době provádění úklidu, ale i při rekonstrukci výtahu). Výjimkou není ani ukládání demontovaných součástí bytu (zbytky kuchyňské spíže, dveře apod.) na společné chodbě.
Konkrétní poznatky k úklidu: již několikrát jsem se setkal i s tím, že bezprostředně po provedení úklidu, jehož součástí je i umytí vchodových dveří a vyčištění skla, bylo sklo upatlané tak, jak mnohdy ani za týden není, nebo bylo před a ve vstupu do domu čerstvě odupané bláto z bot.
Řešme tedy všechny problémy, které nám život v NAŠEM domě přináší, s klidem a rozumem. Na všem se dá domluvit, pokud je o komunikaci zájem.
Úklid
Zahradníčková, 4. 4. 2010 11:19Pane Jelínku, byl jste se někdy o víkendu projít po patrech ve vchodu č. 8? O úklidu nemůže být ani řeč! Je pravidlem, že je všude po zemi špína a prach, parapety ještě nebyly ani zevnitř otřeny.... Nebo snad pan Zápotocký vidí u nich na patře něco jiného? O CO VÁM JDE??? Jsme tu snad my kvůli nějaké paní Durianové, nebo ona kvůli nám?
Re: delší svit automatického osvětlení
René MÜLLER, 6. 2. 2011 23:06