V pátek 25. 2. 2022 byly uklizeny sklepy v našem domě. Dnes, 2 dny po úklidu, jsem v levém sklepě vchodu 8 zjistil, jak si někteří obyvatelé našeho domu váží práce druhých.
Lidi, vzpamatujte se, prosím. Uklízečka není vaše služka!!!
Sklepy v této části mají BJ 8, 10 a 12.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jak správně používat termostatické hlavice?
Termostatický ventil je zařízení, které zajišťuje příjemnou a stálou teplotu v místnosti podle nastaveného stupně. Jednotlivé stupně na termostatické hlavici určují teplotu.
Zde je orientačně napsáno (každý výrobce má trochu jinak), co by měly jednotlivé stupně znamenat:
stupeň 1 - 14 až 16°C
stupeň 2 - 16 až 20°C
stupeň 3 - 20 až 23°C
stupeň 4 - 23 až 25°C
stupeň 5 - 25 až 28°C
Pokud termostatická hlavice obsahuje i stupeň 0, jedná se o značení úplného uzavření. Termostatická hlavice je vybavena snímacím elementem, který je vysoce citlivý na změny tepla. Na principu roztažnosti snímacího elementu hlavice reguluje průtok média v topném tělese.
Například: hlavici máte nastavenou na stupeň číslo 3 a v místnosti je 24 °C = radiátor musí být studený.
Převzato z www.radceprosvj.cz.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Představenstvo BD dostalo podnět – kapající voda z květináčů a klimatizací
Upozorňujeme všechny obyvatele domu, aby dávali pozor při zalévání květin na přelití. Při používání klimatizací prosíme zabezpečte tzv. „suchý chod“, aby nedocházelo k zatékání vody a následné korozi balkónů a panelových spojů.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Představenstvo BD upozorňuje všechny obyvatele domu na zavírání vchodových dveří.
- Vchodové dveře u schránek je potřeba za sebou (po průchodu) kontrolovat, protože při maximálním otevření zůstávají automaticky zajištěny.
- Pokud si zadní vchodové dveře zajistíte, po použití zkontrolujte odjištění, aby nezůstávaly otevřené.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Představenstvo BD na svém pravidelném jednání řešilo stížnost úklidové firmy na opakované odkládání odpadků do krabic na letáky, tentokrát:
Osvobození 6 – plechovky od piva
Osvobození 7 – konvička
Na základě výše uvedeného představenstvo BD důrazně žádá všechny obyvatele domu, aby své odpadky vyhazovali do popelnic vedle domu. Krabice u schránek slouží výhradně pro odkládání letáků ze schránek. Uklízečka není ničí služka.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sousedé ve vchodu Osvobození 7 stále považují paní uklízečku za služku.
Starý hrnec a kus dřeva do krabice na papír určitě nepatří!!!
11. 5. 2019, Osv. 7
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vážení sousedé, nebuďte líní odnést si své odpadky do popelnice. Uklízečka není vaše služka.
4. 1. 2018, Osv. 7
3. 12. 2017, Osv. 7
Krabice u schránek slouží k odložení letáků, ne k odkládání papírových krabic, plastových obalů nebo dokonce odpadků.
Komentáře
Přehled komentářů
Po výměně výtahů se v jednotlivých patrech všech vchodů našeho domu objevily větší či menší mezery mezi prahem dveří výtahu a podlahou chodby.
Zapravení těchto mezer je stavební činností a není součástí Smlouvy o dílo řešící modernizaci výtahů. Po úplném dokončení montáže výtahů a jejich předání k užívání bude následně řešeno utěsnění a stavební zapravení vzniklých mezer.
RE: Úklid
Petr Jelínek, 4. 4. 2010 10:25
Podle Smlouvy o poskytování úklidových prací a služeb je úklid našeho domu prováděn každé úterý a pátek (není-li tento den svátkem) v době od 8 do 12 hodin.
Vzhledem k tomu, že velmi často osobně potkávám paní Ďurianovou v uvedené dny ve vchodu č. 7 při zahajování úklidu, nesouhlasím s vyjádřením, že "se úklid provádí vždy v pondělí". Pokud byly provedeny nějaké úklidové práce v pondělí, neznamená to, že by se v úterý neuklízelo. Vím také např. o tom, že p. Ďurianová právě ve vchodu č. 8 mnohdy vyměňuje žárovky i v jiné dny než provádí úklid a že také v některých vchodech provedla úklid bezprostředně po zapnutí výtahu bez ohledu na to, zda byl právě úklidový den či nikoliv.
Na základě Vašeho podnětu upozorním p. Ďurianovou na to, aby byl úklid prováděn především v termínech uvedených ve Smlouvě.
Úklid
Zahradníčková, 4. 4. 2010 9:58Mám připomínku k úklidu ve vchodu č. 8: začíná mi vadit, že se úklid provádí vždy v pondělí, přestože podle sjednaného harmonogramu by se mělo uklizet v úterý a pátek. Před víkendem by snad mohlo být čisto - přijde mi, že rekonstrukce výtahu apod. byla jako argument v této souvislosti trochu zneužita. Toto je podnět pro družstvo, ne kritika představenstva!!!
RE: Poruchy výtahu
Petr Jelínek, 3. 4. 2010 9:05
1) I přesto, že jsou výtahy v provozu, nebyly stále ještě předány jako hotové dílo k užívání, takže jejich provoz lze označit za zkušební či testovací. O krátkodobých odstávkách výtahu ve vchodu č. 8 dne 2. 4. 2010 představenstvo BD samozřejmě ví a řeší je se SDR Šenop. Osobně jsem přesvědčen, že pokud dojde k přetížení výtahu, tak se tento nerozjede, ale "nevypadnou pojistky".
Když budete trochu sledovat i jiné části těchto stránek zjistíte, že od 11. 3. 2010 je v části Poptávková řízení řešena i poptávka na rekonstrukci elektroinstalace. Jednou z oslovených firem je i SDR Šenop, ale to zasahující technik nemůže vědět.
2)Souhlasím s tím, že se využívání výtahů při stěhování nebo přebudovávání bytů musí řešit.
Zastávám ale také názor, že využívání a udržování společných prostor domu (a tím i výtahů) by mělo být založeno především na osobním přístupu každého obyvatele domu k vlastnímu majetku a ne na zákazech a příkazech.
Za rok a půl fungování našeho BD však vím, že se zákazům a příkazům asi nevyhneme, protože některé obyvatele domu nestačí pouze ústně či písemně upozornit. Osobně věřím, že nebudeme muset sáhnout k opatřením dle zákona.
Poruchy výtahu
Zahradníčkovi, 3. 4. 2010 8:36
1) Dne 1.4.2010 nebyl funkční výtah ve vchudu č.8 ( 2x během dne) a 2.4.2010 opět.
Servisní technik ŠENOP odhadl,že dle výsledků jeho měření občas vypadne 1 fáze el. proudu.Řešení vidí v revizi el. napájení domu. V jiných domech k tomu nedochází. Vedení BD ve spolupráci se ŠENOP doporučuji situaci řešit.
2) Řemeslníci ,např. při rekonstrukci bytu, vyváží těžký materiál - dlažbu , cihly apod. novým výtahem ( vchod č. 8 - 31.3. a 1.4.2010). Při váze nákladu + 2 mužů je výtah přetěžován , nehledě na potenciální poškození interieru výtahu. Problém by se měl v celém domě řešit !
Ještě k závadám
Ligocki R., 2. 4. 2010 10:56Hlučný chod (nepříjemný hukot)ventilátorů na střeše při větrném počasí.
Závady po rekonstrukci
Ligocki R., 2. 4. 2010 10:51Pod prahem výtahu v 8.p.(č.p.7)je vydrolený beton a na stropě poškrábaná omítka, pokud je řešeno zatékání střechou nemám další poznatky.
výtah
Haládik G., 24. 3. 2010 19:58Dnes (24.3.)byl u nás spuštěn zkušební provoz výtahu. Při každé jízdě výtahu se nám v bytě ozývá dunivý zvuk a navíc je slyšet klepání jako když si pustíte starou tatramatku a opřete o zeď. Protože přes den nejsme doma rádi bychom tímto dali připomínku k provozu výtahu. Zároveň věříme,že tento nedostatek bude odstraněn. Děkuji.
Zápach v domě
Petr Jelínek, 19. 3. 2010 8:22
Po zateplení domu se objevil v suterénu ve společných prostorách velký zápach způsobený vysycháním odpadových kanálků. Tyto jsou průběžně zalévány vodou, aby se snížilo šíření zápachu po domě.
Ve výměníku firmy VYTEZA ve vchodu 7 byl v kanálku zjištěn vadný sifon. Opravu provede uvedená firma v týdnu od 22. do 26. 3. 2010, a to na vlastní náklady.
Bříza - informace
Petr Jelínek, 9. 3. 2010 12:33
Na základě odpovědi na dotaz vznesený na Odboru místního hospodářství MěÚ Vyškov sděluji:
1) Odstranění břízy za domem v prostoru zadního vchodu Osvobození 8 bude provedeno do konce měsíce března 2010.
2) Prořezání bříz u štítu domu (vchod 8) již bylo provedeno.
Vchodové dveře - vchod 8
Vlček M, 17. 2. 2010 20:17
Poškození dveří/rámu - reklamováno u dodavatele
(Harmonie s.r.o.)
Zavírání dveří (Brano)+ automatické uzamykání - OK
Ovládání dveří čipem - OK
Vchod 6 - únikový východ
Vlček M., 17. 2. 2010 20:07
Úklid venkovního schodiště - provedla pí Durianová
Úklid - probíhá normálně. Každodenní řezání, broušení a svařování fy Šenop) však může vyvolat dojem, že se neuklízí.
Náhradní klíče ke schránkám a lodžiím
Petr Jelínek, 17. 2. 2010 13:37Máte-li zájem nechat si udělat další klíče ke schránkám a společným lodžiím, můžete tak učinit u firmy Martin HEGR, Masarykovo nám. 27, Vyškov, tel. 736 535 898 nebo 737 485 060.
Vchod č. 6 - úklid
Šrámkovi, 16. 2. 2010 20:09Chtěli bychom se zeptat, kdo má na starosti údržbu zadního venkovního schodiště (ze dvora). Sníh nebyl a není odmetený. Také by nás zajímalo, jak je zajištěn úklid schodiště v domě během probíhající opravy výtahu. Bylo by vhodné alespoň stírat prach ze zábradlí.
Vchodové dveře
Haládik G., 15. 2. 2010 17:20Chtěl bych touto cestou upozornit na nefunkční , nové vchodové dveře v č. 8, které se nedovírají a které se někdo pokoušel otevřít násilím zvenčí.
Oprava světla
Haládik G., 15. 2. 2010 17:17Vzhledem k tomu, že zatím není zavedena funkce domovníka, chtěl byxh upozornit na nesvítící osvětlení na chodbě v 7. patře vchodu č. 8.
Průsak střechy
Miroslav Bárta, 13. 2. 2010 16:51Objevila se nám provlhčená místa na stropě v předsíni za vstupem do bytu a také v kuchyni na stropě před vstupem do koupelny a na přilehlé stěně.Následně se objevuje plíseň. Žádám aby při nejbližší kontrole střechy- viz.informace Ing.Jelínka z 26.1.2010- byla prověřena možnost zatékání střechy i v těchto místech.
Oprava vypínačů
Petr Jelínek, 4. 2. 2010 15:30
Dnes byla provedena oprava schodišťových vypínačů:
1) vchod 6 - v suterénu (u schránek)
2) vchod 8 - ve 4. patře
Vchod 6 - Info
Vlček M., 3. 2. 2010 8:00
Včera byla provedena :
1, Oprava tekoucího topení v kolárce ( č.2)
2, Likvidace nefunkčního záchodu (místnost č.1)
RE: Průsak střechy
Petr Jelínek, 26. 1. 2010 9:30Realizační firmou byla provedena kontrola střechy. Žádné viditelné poškození střechy nebylo zjištěno. K průsaku došlo zřejmě v důsledku větší vrstvy sněhu, a to po stěně strojovny výtahu. Jakmile ustoupí mrazy a roztaje sníh, bude realizační firmou řešeno přetmelení míst styku střechy se stěnami strojovny výtahu.
Mezery před dveřmi nových výtahů
Petr Jelínek, 4. 4. 2010 10:33